PRAŽSKÁ PLYNÁRENSKÁ
Zákaznické centrum - Praha Michle
autor | prof. Ing. arch. Michal Hlaváček |
spolupráce | Ing. Dana Maxová Ing. arch. Barbora Ordáňová Ing. arch. Tomáš Skřivan Ing. arch. Karel Musil Ing. arch. Matouš Cahák |
kategorie | rekonstrukce |
fáze | Studie, DUR, DSP, DPS, AD |
datum | STUDIE 1 - 2016 STUDIE 2 - 2019 |
ocenění | Nominace na titul Stavba roku 2021 |
odkaz na další fáze | REALIZACE |
Budova je součástí areálu plynárny Michle, ve kterém byly interiéry původně technologických objektů přestaveny na kancelářské za maximální snahy zachovat funkcionalistickou architekturu fasád od architekta Josefa Kalouse. Původně správní budova byla modernizována v roce 1994.
Rekonstrukcí a stavebními úpravami bude vybudováno moderního reprezentativní kontaktní centrum pro zákazníky za dodržení charakteru areálu a zkvalitnění provozních parametrů objektu, jak pro zaměstnance, management, tak pro zákazníky. Cílem návrhu je rekonstrukce a modernizace stávajícího objektu, který se stane dominantou areálu Michle. Z ulice U Plynárny je navržen reprezentativní vstup včetně zviditelnění a označení celého areálu PP, a. s., v souladu architektonickým řešením celého areálu. 1.NP bude sloužit jako kontaktní centrum pro zákazníky Pražské plynárenské, a.s., případně další společnosti koncernu.