PRAŽSKÁ PLYNÁRENSKÁ
Zákaznické centrum - Praha Michle
autor | prof. Ing. arch. Michal Hlaváček |
spolupráce | Ing. Dana Maxová Ing. arch. Barbora Ordáňová Ing. arch. Tomáš Skřivan Ing. arch. Karel Musil Ing. arch. Matouš Cahák |
kategorie | rekonstrukce |
fáze | Studie, DUR, DSP, DPS, AD |
datum | STUDIE 1 - 2016 STUDIE 2 - 2019 REALIZACE – 2019-2020 |
ocenění | Nominace na titul Stavba roku 2021 |
odkaz na další fáze | STUDIE |
Rekonstrukce a modernizace stávající administrativní budovy má za cíl vytvořit novou dominantu areálu Michle.
Požadavkem investora bylo vybudování moderního reprezentativního kontaktního centra pro zákazníky a zkvalitnění provozních parametrů objektu, jak pro zaměstnance, management, tak pro zákazníky.
Hlavní hmotové uspořádání objektu zůstává zachováno. Dominantními zásahy jsou zhotovení technologického zázemí a archivu v 1.PP, vybudování zákaznického centra v 1.NP, vytvoření administrativních prostor v 2.NP a 3.NP, zázemí pro management společnosti ve 4.NP a kompletní rekonstrukce podkrovní části, kde dojde k vybudování nových administrativních prostor, tzv. „open space office“.
Projekt interiéru řeší návrh interiérového vybavení a nové dispoziční řešení stávající administrativní budovy č.37 a č.36, umístění a specifikace interiérového vybavení veškerých prostor budovy mobiliářem, barevné a architektonické řešení přepážkových, kancelářských prostor včetně prostor pro management společnosti.